Friday, July 30, 2010






























Open House atau Rumah Terbuka sekolah saya tahun ini jatuh pada tanggal 30.7.10. Ianya juga merupakan berakhirnya kempen Bulan Bahasa 2010. Disini saya sempat merakamkan beberapa gambar yang menunjukkan hasil kerja murid. Saya terharu dan sangat bangga dengan kreativiti dan budi bicara yang dipaparkan menerusi hasil kerja murid-murid ini. Dengan sokongan guru-guru lain di Sekolah Rendah Zhenghua, ini semua berjaya dihasilkan pada jangka masa yang agak singkat. Saya ingin mengucapkan terimakasih kepada semua guru-guru dan murid-murid sekolah saya yang terlibat dalam proses peningkatan dalam penggunaan bahasa Melayu kita. Secara tidak langsung kita telah sama-sama berjuang menentang sikap negatif dan takut untuk menggunakan bahasa Melayu. Saya sangat setuju dengan cogan kata sekolah saya iaitu,LAKUKAN YANG TERBAIK!


Ibu bapa Fahmy (Darjah 2, Arif) yang datang berkunjung ke Rumah Terbuka kami dengan bersama, mungkin, bakal murid Sekolah Rendah Zhenghua. Comelnya!
























No comments:

Post a Comment